“Satış” şirkətlərin və iş həyatının var oluş səbəbidir. Satış olmazsa nə istehsal olmaz, nə də ki maaşlar və digər məsrəflər ödənilə bilməz. Bəs şirkətlər üçün bu qədər həyati önəm daşıyan satış bölümünə nə qədər önəm verilir, nə qədər yatırım qoyulur deyə araşdırsaq vəziyyət o qədər də parlaq olmayacaq. Xüsusilə də Azərbaycanda orta və xırda şirkətlərdə satış sahəsində bir zəyiflik, dolayısı ilə böyüyəməmə, yeni bazarlara açılabilməmək problemi var.
Bir düşünün, şirkətin satış xaric digər şöbələrinə (mən buna xidməti şöbələr deyirəm) işçi qəbul olunarkən hökmən həmin sahə üzrə ali biliklərinin olması tələb olunur. Hətta bəzi şirkətlərdə 3-5 illik iş təcrübəsi də tələb olunur. Lakin şirkətlərdəki satış heyətinin tərkibinə nəzər salsaq istənilən ixtisas və peşə sahiblərini burada görmək mümkündür. Bu müxtəliflik isə satış komandasının idarə edilməsini olduqca çətinləşdirir. Ona görə dünyaca məşhur şirkətlər məhz satış komandasının eyni tərzdə düşünməsi, eyni tərzdə fəaliyyət göstərməsi və komanda şəklində şirkət məqsədlərini həyata keçirməsi üçün onlara mütəmadi təlimlər keçirlər. “Sat da necə satarsan sat, önəmli olan satış etməyin” deyən şirkətlərin bundan sonra da ayaqda dura biləcəyi böyük ehtimal ki sual doğuracaq. Çünki bu basqı satış komandasının müştərilərin gerçək istəklərinə deyil də sadəcə ona verilən rəqəmsal hədəflərə fokslanmasına səbəb olacaqdır. Bu vəziyyət isə qısa vadədə qazanc kimi görünsə də uzun vadədə şirkətlər üçün ciddi itkilərə yol açacaqdır.
Unutmayaq ki, bir satış adamının ən önəmli özəlliyi özünə olan güvən və işini həvəslə görməsidir. Ona görə də şirkətlərin bu rəqabət ortamında uğur qazanması üçün digər xidməti şöbələrin olmasa da məhz satış şöbəsinin bu özəlliklərinə diqqət etmələri vacibdir. Bütün xidməti şöbələriniz çox yüksək potensiala və şirkət olaraq mükəmməl strategiyaya sahib olsanız da bunu ərazidə tətbiq edəcək satış komandanız yoxdursa təəssüf ki ayaqda qalma şansınız yoxdur.
Profesional, insan psixologiyasını bilən, özünə güvənən, işini həvəslə görən, məhsulunu və şirkətini sevən satış komandasının etdiyi “SATIŞ” şirkətlərin və iş həyatının var oluş səbəbidir. Satış komandanıza yatırım etməkdən çəkinməyin, çünki bu yatırım artıqlaması ilə sizə geri dönəcəkdir.
Unutmayaq ki, bir satış adamının ən önəmli özəlliyi özünə olan güvən və işini həvəslə görməsidir. Ona görə də şirkətlərin bu rəqabət ortamında uğur qazanması üçün digər xidməti şöbələrin olmasa da məhz satış şöbəsinin bu özəlliklərinə diqqət etmələri vacibdir. Bütün xidməti şöbələriniz çox yüksək potensiala və şirkət olaraq mükəmməl strategiyaya sahib olsanız da bunu ərazidə tətbiq edəcək satış komandanız yoxdursa təəssüf ki ayaqda qalma şansınız yoxdur.
Profesional, insan psixologiyasını bilən, özünə güvənən, işini həvəslə görən, məhsulunu və şirkətini sevən satış komandasının etdiyi “SATIŞ” şirkətlərin və iş həyatının var oluş səbəbidir. Satış komandanıza yatırım etməkdən çəkinməyin, çünki bu yatırım artıqlaması ilə sizə geri dönəcəkdir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder